Inauguracja 6.edycji kampanii “W Kobiecym Interesie”

Inspirujące wypowiedzi i poruszające historie, tak właśnie rozpoczęliśmy 6 edycję kampanii „W Kobiecym Interesie” podczas spotkania inauguracyjnego. Nie bez powodu wybraliśmy konkretną datę na rozpoczęcie kampanii, ponieważ 8 maja odbywa się Światowy Dzień Świadomości Raka Jajnika, a w Gedeon Richter od lat promujemy profilaktykę zdrowotną wśród kobiet.

W trakcie wydarzenia Aneta Grzegorzewska dyrektorka ds. korporacyjnych i relacji zewnętrznych Gedeon Richter Polska, Katarzyna Kucewicz psycholożka, psychoterapuetka oraz dr Joanna Bonarek-Sztaba ginekolożka, położniczka, omówiły wyniki badań przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research. Dyskusję moderowała Anna Kaczmarek, dziennikarka przygotowująca i prowadząca podcast “Zdrowie Bez Cenzury”.

“Powiedz jej o tym. W kobiecym interesie” to hasło tegorocznej edycji kampanii, w ramach której uwagę skupiamy na normalizacji rozmów na temat badań profilaktycznych i zdrowia intymnego między kobietami i ich najbliższymi – partnerami, przyjaciółmi i rodziną. Temat ten jest pomijany w rozmowach między bliskimi, ponieważ wciąż wpisuje się w tabu społeczne.

Chcemy otwierać Polki na rozmowy związane z profilaktyką i zdrowiem intymnym oraz zachęcać je do traktowania ich jako wyraz troski o bliską osobę.

Z badania przeprowadzonego przez dom badawczy SW Research wynika, że tematy zdrowia psychicznego oraz intymnego, należą do najrzadziej poruszanych kwestii podczas rozmów z bliskimi.

Więcej informacji na temat kampanii na stronie https://zdrowa-ona.pl/w-kobiecym-interesie-2024/

Podobał Ci się ten artykuł? Podziel się ze znajomymi


Kategorie aktualności


Tagi w tej kategorii